SKRIVET: 2009-08-29, kl 22:10:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

GRATISBIO.SE

~GratisBio~
_______________
Jag tycker att ni verkligen ska bli medlem där.
Ni kan inte bara samla poäng till en biobiljett utan också tex. presentkort , och andra saker.
Själv så  är jag uppe i 136 p.
Det är lätt att samla poäng genom olika kategorier.
Och om ni vill bli medlem är en länk här utan att bi värvd :
www.gratisbio.se

Eller så får jag värva er :)
Länk till värvning :

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=191438

__________________________________
Kan vara lite krångel men det går nog bra.
Själv så ska jag samla till ganska många poäng så jag kan ta ut biobiljetter och presentkort.
Det tar nog inte så långt tid.
Och sen så är det bra säkerhet och ni behöver inte oroa er för trubbel.
Och sen så får man om man skriver ett inlägg i någons gästbok så får man 1 poäng/dygn
Och om man blir vän med nån får man 2 poäng/dygn.
Hoppas att ni vill det för ni är välkomna.!

Och hoppas jag får värva er :)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: