SKRIVET: 2009-09-10, kl 16:11:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

09-09-10 - Frågor och svar om mig :D

Namn: Maritha
Efternamn : Inget jag ger ut .
Ålder : 9 snart 10 .
Bor : Hos min mamma . Men snart hos pappa.
Född:Norrköping.
Intressen: Kompisar,blogga ..
Favoritfärg:Vit , Lila , svart.
Varför började du blogga: För jag vill skriva om min vardag + att min syster hade det så ville jag det med . :)
Vad vill du uppnå med bloggen: Hmm..Få folk att läsa den och berätta om min vardag :)
Tråkiga inlägg du gör : Jag ska bättra mig.
Vilka är dina favoritbloggare : Stina-Lee , Linda H .




sofijah

sv: tack så mkt :) jaa kanske jag vill bli , går ju den linjen iaf :)



PUBLICERAT: 2009-09-10, 18:56:06 | URL: http://avtrollis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: