SKRIVET: 2009-08-27, kl 17:07:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shiiiiiiiiiieeeet ! Vill ha mina lösnaglar gjorda m !

Tjoooo !
Nu är det så att jag har haft ont när jag kissar ..
och så har jag vart hos doktorn idag :s
Inget kul han va lite läskig men det va en tjej som kolla ville inte att han skulle göra det .
Så sen när vi va klara & allt så skulle vi hämta medicin men det fanns ingen så mamma ska in till stan imorgon och hämta den.


Och sen så vart jag bara helt tok-sugen på att få mina lösnaglar gjorda .
Shiieett , det va ett tag sen !!
Men jag måste ju såklart sköta mig för att få dom ...
Och sen så vill jag ha PENGAR !
Pengar, Pengar , pengar & mera pengar !


Igår va ja och mamma Nathalie Och therese med T.D på  IKEA !
Kuligt jag köpte ett bord

Färg : Ek
Pris : 49 :-

Och en murgröna .
Och så fick jag en lampskärm av mamma :)
Behövde en ska satsa på Lila i mitt rum nu .
Och sen så köpte jag en lila kruka till murgrönan och sen lite presenter.
Det är bra att ha det gjort till julen.
Fasst det får inte gå för snabbt för jag vill ha födelsedag först.
Bara 40 nånting dagar kvar..

Och så kommer Christine hit också om 16 dagar om jag räkna rätt det ska bli skoj med.

Idag så var de :

1 passet : Samling/Drakskeppet  ( drakskeppet en bok) & NO/SO
---------------------------------Rast-------------------------
2 passet :NO/SO och hmm..... minns inte .
Sen vare lunch och efter det skulle det vara Engelska men då va jag hemma ! 

Slut för idag och släng in en kommentar .



                 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: