SKRIVET: 2009-08-04, kl 20:10:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

090804 - VOTE FOR ME!

Hejj alla bloggläsare !
Idag hare väl vart en lugn dag .
Gårdagen var helt otroligt kul :)
Vi var ute heal dan och så åkte vi & spelade minigolf & å glass och hade skoj !
Bilder kommer :



ahah no comment!



YEEEYYY ! SPIIIIIK!




Jah och min älskaade fanta , puss på dig <3


Min Pepsi & min glass .<3



Peaaaaaccceee!

Lovley day in the sun!
<3


Och idag var jag hos tandläkaren , fyfasiken !
BANANKRÄM!!!!
Usch!

Dagens outfit :)


:)

And tha hair :D<3



Hihi!"
 och sen hade jag inte något att göra så jag klädde ut mig med min blonda peruk xd


AHHAHAHAHHA! no comment!

Tack för mig hejjsvejjs !

Göm inte att rösta på mig hos : www.emeliennygreen.blogg.se  jag är nummer #7 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: