SKRIVET: 2009-08-16, kl 13:58:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

090816 - ingt bloggande på ett tag :/

Hej !
Jag har faktist  inte haft lust att blogga nu på ett tag . 
För allt med komisar och sommarlovet vill man ju kanske hitta på saker.
Men det har jag ju ändå inte men jag har bara inte orkat men nu kommer jag igång igen (:
Tisdagen den 11 så var vi hos några och dom hade jätte fina blommor som slagit ut .
En bild Therese tog på min hand & en blomma vart helt perfekt jag tänkte visa den (:


Jätte fin tkr jag .

Men nu över till igår.
Då sminkade Therese mig . Hon är jätte duktig.
Och så kom T & E  och vi gjorde lite saker.

Och så var vi i stan för inte så länge sedan och klippte oss eller jag och Therese i allafall tills skolan börjar.
Juste , det skulle jag säga för när skolan börjar kanske jag har lite mer att skriva om ..eller mindre?
iallafall så igår så fick jag en webbcamera och en mikrofon och en mobil och en tunika, av mamma :D
'Smile'.
här är en bild på mobilen ( jag har inte tagit  bilden . men mobilen är exakt samma)


Lite om mobilen :
Sort : Sony Ericsson .
Nummernamn : w595
Färg : ROSA ! XD
Megapixel : 3.2
Övrigt : en snygg musikmobil ! :D

Det var nog allt jag hade att säga :D


Carola

Det är ju en likadan jag har fast min är blå.Bra köp!!!!



PUBLICERAT: 2009-08-18, 01:14:56 | URL: http://caaroolaa.blogg.se/
MARIA

söt mobil:)



PUBLICERAT: 2009-08-23, 15:33:43 | URL: http://mariasstyle.blogg.se/
Alexandra

Fin mobil du fick :-)



PUBLICERAT: 2009-08-29, 17:18:44 | URL: http://alexandraella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: