SKRIVET: 2009-07-04, kl 12:49:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

090703 ♥ A Nice Day! ♥

Häii alla glada och sura !
Idag så har jag vart hemma hos mormor typ hela dan .
För mamma och Therese och Nathalie åkte till mammas killes sommarstuga .
Åh jag ville inte vara hemma själv , så jag klädde på mig och gick ner till mormor .
Jag vet ju att jag alltid är välkommen & har alltid kul där .

Men det vart inte bar väder elr jo lite på dan, vi gick först ut o gick sen efter en liten stund när vi kom hem så börja det mullra sen så börja det regna sen så börja det åska och sen blixtra så det var inte kul.
Jag fick springa hem till oss eller jag hade ju sparken men , jaja .
Så fick jag dra ur allt och sen kuta hem till mormor men så fort jag kom ut var jag lika blöt som om jag hade duschat xD
Jag trodde ju det skulel bli solken och en hel del värme så jagh tog på mig shortsen och ett linne och sommar skor men det vart inte som jag trodde .

Jo här kommer tre saker jag ska försöka uppnå med bloggen :
1.Skriva lite längre & bättre inlägg, för då kanske jag får fler besökare.
2.Försöka vara lite mera aktiv och vara inne mera .
3.Fixa min blogg så ni trivs med den så att jag inte får dumma kommentarer om att den är ful.


Det är sånt jag vill uppnå , och sånt som behövs .

Jag har ju redan börjat med lite längre inlägg vad jags er när jag skriver , men nu kan jag inte skriva mera för jag hinner inte .

Big Love / mmarithaah♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: