SKRIVET: 2009-07-04, kl 20:07:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

090704 - Lördag & stan med familjen!<3

Hääii.
Jag kom nyss hem från stan och packat upp.
Sitter o lyssanr på musik och äter godis  just nu.
Jag köpte inte så mycket för det fanns knappast något men jag hittade lite iallafall.
Här kommer sakerna :















Smink ; H&M 20:-
Väska ; Moki 50:-
Tröja/Tunika ; H&M 99:-
:')



Och sen köpte jag ju godis mäh så här kommer bilder på mitt torn xd








Gott? Japp det stämmer !!




mmarithaa today :')



One More! :')

T-Shirt ; Wear it company 64.90:-
hög kjol ; GinaTricot 99:-
Leggins ; ingen aning ...




Det här vart nog mitt längsta inlägg xD


Jajaj , nu ska jag svulla godis.

Big Love / mmarithaah♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: