SKRIVET: 2009-07-05, kl 21:27:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

090705 - Söndag & Foto-dag :)

Hääii .
Nu har jag äntligen tagit nyare & fräschare bilder .
Skönt att slippa ha gamla och tråkiga bilder som jag haft väldigt väldigt länge.
Jag ska nog byta tema & färger på bloggen men vet inte vilka , funderar på lila .
Vad tycker ni ?
Kommentera vilken färg ni tycker jag ska ha på bloggen vettja .
idag så har jag vart med Linnea och vi har vart hemma hos henne & badat i poolen idag igen .
Ganska kallt men ändå väldigt skönt . Men innan jag cyklade dit så sa mamma åt mig att äta lite så jag tog mjölk & jordgubbar , mums
Sen så har vi suttit vid datan hemma hos henne & kört Buzz .
jag vann 1 gång vad jag minns , kul att vinna iallafall .
Sen så cykla vi hem till mig och satt vid datan troja , japp det stämmer det gjorde vi .
och åt lite godis inte mycket men lite .
GottGott .
Och så körde vi SingStar ett tag men jag skulle äta så hon fick vänta .
Så nu så ska jag nog kolla Linneas blogg om hon lagt in någe nytt :)
Vill ni också kolla bloggen?
Friidrottilovee.blogg.se  heter hon det är bara att besöka & kanske kommentera?
Det skulle nog hon uppskatta .
Jag ska nog inte göra någe nu ska försöka komma isäng ganska tidigt .
Är inte trött men jaja .
Så har jag någe mer att skriva om ?
Nepp inte vad jag kommer på .

kul att ni läser :) <3
och glöm inte att skriva vilken färg jag ska ha <3


Big  Love / mmarithaah♥




den bjuder jag på xd


therese =] ♥

söt :]



PUBLICERAT: 2009-07-06, 16:44:36 | URL: http://ttiissii.blogg.se/
therese =] ♥

söt :]



PUBLICERAT: 2009-07-06, 17:15:49 | URL: http://ttiissii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: