SKRIVET: 2009-07-06, kl 21:51:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

090706 - Lady GaGa Just Dance Look & Lady GaGa Rosett!

Häii .
jag har kollat en hel del på lite smink & hår  videos på YouTube nu och har hittat en eller ja en smink video och en hår video jag villd ela med mig av :

Lady GaGa Sminket :


http://www.youtube.com/watch?v=RumUjte6PVY

Lady GaGa Håret :
http://www.youtube.com/watch?v=mYn23fg-bO4

Ni får nöja er med att klistra in länken har ingen aning om vilken läng man klistrar in för atts e den direkt eller någe kommentera om ni vet och berätta .
Sjukt snygga eller hur?
Lady GaGa är ju en unik artist med egna stilar , om jag ska vara ärlig som t.e.x Rosetten i håret , Inte lite cool?
Tycker så och sminket är inte mycket dåligare Lady GaGa tror jag kommer bli ihågmind som : Den unika Lady´n  .
inte för det låter så normalt men det duger nog ?


Big Love /mmarithaah♥


Anonym

Shhiiiet, den där med håret var gryymt coool;)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: