SKRIVET: 2009-07-07, kl 18:15:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

090707 - Tisdag & Inget mera ...

Hääii , alla människor därute ! :)
Idag så har jag inte gjort mycket mera än vad dom andra dagarna jag har vart på blomaffären & hjälp till lite .
Väldigt kuligt, och så  jag har sett på tv med ..
Men det är inte så kul , tänkte kolla lite musik på MTV men dom spelar ju bara Micheal Jackson minnen & låtar , lite störande när man är ute efter något helt annat .
 Linnea frågade om vi kunde va idag , men jag orkade inte och sen skulle jag ju till blomsteraffären , och hon var så nyfiken på vart jag skulle men jag ville inte berätta , varför inte tänker väl ni då , nej för jag vill nog hålla det liute hemilgt ..
Det har ju vart lite konstig väder eller hur?
Idag så var det ju fint på morgonen sen på efter middagen vid halv 2 ett nån gång börja det stört-regna och åska  osv.
inte så kul ochs en nu vid 4 halv fem så vart det ju jätte varmt och skönt
väldigt underligt .
Jo jag ska börja ha en ''veckans blogg artist'' på min blogg som jag skriver vem som vinner titeln som veckans blogg artist , på min blogg .
Kan ju vara lite småkul?
Så kan man ju ha något att se fram emot och kanske får man vah med ?
allt kan hända , kollar lite blandade bloggar och sådant .
Så får vi ju se vem som kommer med .
-------------------------------------------------------------------------
Jo , det jag skulle få med också är att jag vet inte vart kameran är & så har jag inte tid & lust .
Så det blir ingen ''outfit'' bild idag :(


men jag har en tröja från Gina och sen gråa strumpor , och jeans .
Det gick ju bättre atts kriva en visa bild eller hur?

Visste väl det .

nehe , nu ska jag sjunga SingStar , igen.
Vi får se hur det går .

Big Love /mmarithaah♥


Anonym

Fattar inte det dära med bloggartist? eller vare nu va?.p


therese ♥

jag fattar inte dt där . ;p



PUBLICERAT: 2009-07-10, 09:38:04 | URL: http://ttiissii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: