SKRIVET: 2009-07-07, kl 22:23:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

090707 - Tisdag-kväll & sovdags!

GodKväll blir det istället för Häii !
För klockan är ju så pass mycket att det är kväll/natt .
det gick väl skapligt på SingStar?
Eller jao helt perfekt blev ju SingStar 2 gånger .
Hihi , bara för det är jag ju glad..
Imorgon ska jag nog göra någe kul ?
Inte vet jag ..
Tror inte det blir något ''nytt'' som vanligt men jag nöjer mig med det gamla .
 Varför pratar jag om så onödiga saker för ?
Tänkte radera men onödigt bättre med ett långt inlägg ..
Hehe , inte direkt något kul men jaja .
Ett skratt förlänger livet som sagt.
men jag ska nog gå och sova nu och kanske läsa en bok också ?
Om jag inte är för trött som jag  inte brukar .
men jag måste försöka komma isäng ikväll somna inte förrän typ halv tolv , tolv?
Nån gång där .
Så jag ska inte sitta här ochs kriva strunt måste ju gå o borsta tänderna .
Så vi hööörs imorgon .
Fortsätt läsa och kanske ge en kommentar ?

huhu , välj due ..

Big Love / mmarithaa♥





ganska gamla bilder men tänkte bara slänag in dom ändå ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: