SKRIVET: 2009-07-13, kl 11:44:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

090713 ? - Måndag och ganska kort inägg ..

Häii , alla människor.
Jag ska försöka vara ute idag för att jag har suttit vid datan hela dagarna i typ en halv vecka snart bara vid datan och mina ögon kanske nte tål det , huhu vad vet jag?
Men det är ju ganska kul med sims 2 nu när jag laddat hem så mkt nytt till simmarnas outfit massa smink och ett nytt hår och katy perry klädsel och hår msink och så vidare .
här kommer en bild på en liten söt bebis jag gjorde :





Hah , en extra bild bjöd jag på .
Nice va ?
dom kläderna som den vuxna har fick jag med till en Katy Perry klädsel likaså håret på bebisen och den vuxna , niceigt va ?

Jaha , jag skriver väl mera ikväll eller så , så får ni reda på om jag vart ute ..
jaja , nus ka jag nog sätta mig och spela någe?


Big love / mmarithaah♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: