SKRIVET: 2009-07-15, kl 11:55:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

090713 - Sofia anländer :)

Häii , alla glada arga blyga o ballah !
Idag kommer Sofia till oss eller till Therese tror jag var meningen .
Och det kmr som vanligt bli jätte kuligt .
Fasst kanske inte för mig men jag är ju med Elin och Linnea eller jag var förut dom har gått hem Linnea åkte tidigare än Elin för hon bor ju en bit bort .
Vi var ute och vad gjorde vi ute`?
Minns inte eller jo vi var bara ute ...
Men efter linnea åkt så var jag o Elin ute ett tag och kasta omogna bigaroer på nåra i vår klass .
Ha , sen så gick vi in och åt blåbär och smultron eller Elin ville bara ha blåbär så då tog jag smultron och blåbär :



Det var min skål har tyvärr inte kort på Elins.



Där såg ni nog?
japp .

Här kommer en till eller två till :




Min sötnos <3

Det var väl allt ?
japp<3


Big Love / mmarithaah♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: