SKRIVET: 2009-07-15, kl 21:48:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

090715 - hemma & IKEA <3

Häii , tjejer och killar .
Idag har det vart en lugn dag vi har varit hos mormor och ätit mat förut idag och sen så var jag och Therese ute i skogen och fotade :)
Här kommer bilder på mig bara eller dom jag tagit :







Jag o syrran<3 ;)




''
















den sista tog jag inne när det blixtra .
Sen när vi vart hemma ett tag så åkte vi till IKEA med Nathalie , Anna .
så jag köpte två saker .
Men den ena skulle kosta 19 men jag fick betala 39 för om man skulle få det för 19 var man tvungen att ha IKEA-familykort.
och det har ju jag inte men , jaja .
Jag har inte tagit kort på det men den var en rosa vatten spruta och bad-svampar elelr inte svampar men jjaa .
Här är outgiten :



svårt å se ?
jag vet .
men : jeans , tröja och min väska .
Så nu fick ni veta om dagen .


Big Love / mmarithaah♥


therese ♥

nice pics =)))



PUBLICERAT: 2009-07-21, 22:07:23 | URL: http://ttiissii.blogg.se/
Julia englundh <3

sötast :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: