SKRIVET: 2009-07-28, kl 12:40:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

090728 - Fixx med blogg och VS :)

Häii .
Idag har jag inte gjort så mkt igår så var jag i antingen sportstugan eller klubbstugan .
Något av det .
Men jag har hjälpt en kompis med hennes blogg ( www.jagagercms.blogg.se ) Ni kan ju kolla.
Vill ni också ha hjälp av mig? Då kan ni ju bara kommentera typ : Okej . och sen så kan ni ju adda min msn : [email protected]  så får ni skicka bild & vilken färg ni vill ha som ''tema'' och sen ge lösen och email.

Jag har nyss kommit hem från Vittangi-Marknaden .
har handlat fin fina saker men BAJS glömde att at foto men kameran dampar så det är ingen idé.
Men nu ska vi köra : NAMN VS NAMN!

Dagens artister är :



ja : Flo Rida VS Miley Cyrus ?

Säg vem :)
själv tycker jag nog båda två men mest Flo Rida tror jag ;)


Sanna ♥

sv; tack så mycket! :)



Min kompis sitter och såger Flo Rida, men jag tycker båda är bra ;)



PUBLICERAT: 2009-07-28, 13:10:12 | URL: http://sannasj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: