SKRIVET: 2009-07-31, kl 09:06:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

090731 - Är det inte Lördag idag?

Hejjj sötnosaaar :)
Idag så ska jag o pappa senare på kvällen åka till brandstation o träna.
Imorse när jag vakna så låg inte pappa där , men det är väl lördag idag?
så kolla jag mobilen det är ju Fredag.
Men asså jag åker hem den förste och det är en söndag , jag hänger inte med riktigt
Jaja , jag kan ju vara lite konstig ibland men nu ska jag inte sitta här o prata om skit .
Men iallafall , kameran är pajj så det blir inga bilder .
Vet inte vad som hänt och den låter bara : piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip , och sen så händeringet .
Den har fullt batteri men ändå låter den , konstigt.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öhem? Äsch jag bjuder på den !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: