SKRIVET: 2009-07-31, kl 18:45:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

090731 - Smink 'stilar'

Heej .
Har suttit och kollat lite make-up bilder på google , och hittat väldigt fina .



Det ser så himla snyggt ut , eller hur?



Jag gillar faktist den här stilen ganska mycket den kan man ju ha när man bara går hemma eller ska ut på stan nån dag ?


Det här är väl.....någe redskap i som dom använde ? x'd

och sen kajal , Mascara , ögonsugga chansar jag på med ;)





Nån mascara använde dom men vilken har jag ingen aning om .



och svart ögonskugga :)


Det avr väl det jag hade att bjuda på idag , det fick ni istället för att : Sak vs sak .


rebecca

den rosa gröna maskarn äger !

jag har den , den är super bra ! <3

saknar dej gmn <3



PUBLICERAT: 2009-09-26, 22:22:01 | URL: http://rebeccawennberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: