SKRIVET: 2009-07-22, kl 22:04:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

onsdag - Och skulle jag bry mig?

Hejj !!
Idag så har jag suttit vid datan m.m
och fått jävligt irriterande kommentarer!!
som : är du 8 elr ? svar : nej , jag är 10 :S
och såna  och på en pic så håller jag med håret såg flottigt ut :S
Men och ? thats my problem not you´rs !!
jag kan inte rå för att ni verkar avundsjuka , get a life!
OCH SOM JAG SKREV VI KLÄDDE UT OSS!!
Vi var inte serösa .
Och svar på kommer du vara så sminkad i fyran : , Nej , men mascara kanske .
OCH jag menar OCh har ni inget vettigt att skriva skriv inte alls :S




DET var en av dom oseriösa bilderna som faktist vart BRA!!
Så nu säger jag det en gång till , vi var oseriösa !!

Men jagvet en  bra sak , skriv vad ni tycker om mig här så får jag veta .

/mmarithaah •


carola

Jag tycker att du var riktigt snygg på korten,du ser äldre ut än vad du är +att du passar riktigt bra i långt hår.Kram



PUBLICERAT: 2009-07-22, 22:53:19 | URL: http://caaroolaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: