SKRIVET: 2009-07-10, kl 09:57:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag torsdag & Fredag ! :D

Onsdag :
I dag så har jag inte gjort något och då menar jag verkligen det .
INGENTING ,bara datan hela dagen ..
Vad ska jag säga mera ?
Jo , veckans bloggartist är....  Bunny , stort grattis :D



Torsdag :
idag ahr jag gjort något jag ahr vart på blomaffären och hjälp till , kulkul ..
Sen så var vi hos nåra och åt mat & godis och tårta och spela UNO .
Jätte kul ,



Fredag :
Idag ska jag nog gå till blomaffären ändå fast jag blir så himla trött av att vara där , helt iår trodde jag skullle svimma .
Ska nog göra en film ladda ner hypercam2 förut igår eller i förr går så jao .
vi får sse vare blire :D



Big Love / mmarithaah♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: