SKRIVET: 2009-07-22, kl 14:36:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag & fia åker :(

Häii .
Idag så var det en lugn dag vi var ute en hel del .
och hade skojj , men faktist ingen kiosk idag , lite märkligt.
Men Fia åker hem idag :(



Sofiaaaa , <3
Ganska gammal bild <3


Jag hittade tyvärr ingen nyare men hon är lika söt nu :)<3
Jo , ja på Fredag så åker jag till pappa med kusinerna inte syskonen .
jag är där från fredag till den 1 augusti .
Så just på fredag kanske dte inte blir något inlägg om jag vill spendera tid med pappa men då kommer det ju ett på lördag förhoppningsvis.
Förvänta er inte för mkt .
det blir inten outfit bild idag för jag inte har orkat .


men jag kan bjussa på en annan bild :



Hmm.. Fia kan du gå bort?

haha , väldigt gammal bild här med .


men hejsvejjs .

Big Love / mmarithaah♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: