SKRIVET: 2009-07-02, kl 16:06:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag & inget mera ...

Häii .
idag har jag suttit hemma vid datan hela dagen .
hade velat åkt till stan men jag ville inte åka själv ..
Men iallafall snart eller snart o snart jag vet inte men då ska vi till några vi är bortbjudna på grillmat :=)
Mums.
Men jag ska nog inte göra så mycket jag ska nog bara fortsätta sitta vid datan eller om jag går och gör något annat det vet jag inte .
Men nu har jag äntligen fixat min blogg som ni ser , jätte fin nu .
Therese hjälpte mig igen ( ttiissii.blogg.se ) :)
Kolla hennes blogg om ni vill.
Men jag har inte så mycket mera att skriva nu , så jag ska nog inte sitta och tänkta efter det kan ta en stund .


Hare bäst ! :) <3

Big Love / mmarithaah♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: