SKRIVET: 2009-07-06, kl 17:09:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

090706 - Måndag & Regnigt :(

Häii , alla glada eller sura eller vad ni nu är !
Nu skriver jag äntligen ett inlägg ..igen .
Idag har jag inte gjort något mer än vart på blomster affären & kyrkogårn & suttit vid datan.
Linnea ringde förut och fråga om vi skulle vah men jag orkade inte .
Det är skönare att va utan nån kompis vissa dagar , och bara ta det lugnt .
Det spöregnar ute som inte är så kul och det verkar bli en '' översvämmning '' pytte liten dvs.
Men på blomster affären köpte jag elegans-neilikor ( stavning ? ) bilder kommer här :







inte lite mycket fräknar på bilden? !
Hahaha.
Och så har jag & therese kört SingStar ABBA .
Och sett på mamma mia & ätit popcorn , gottgott .
jag ska nog fortsätta ha en lugn dag vad jag vet :)
Och jag tog nyss eller för några minuter sen lite till nya bilder  , det kan ju behövas till bloggen .





Visst ser det ut som jag har svart hår på luggen?
jag vet tror det va för jag brände mei på plattången just däre ..
Men underhåret är mörkt har tonat det ..

Klädsel :

T-Shirts : Gina Tricot 99:-
Jeans : ? minns inte ..
Strumpor : H&M
Smycke : ? minns inte

Något jag missa?
Nepp inte vad jag vet .

Big Love / mmarithaah♥


Anonym

snyggt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: