SKRIVET: 2009-06-28, kl 17:29:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag,lördag,söndag. :)

Fredaag:
Minns inte allt till max men jag vet att jag & pappa  vah och fiskade men vi fick ingen fisk ..
 Det var det ända jag minns .


Lördaag :
Idag har vi vart på kf ( Kirunafestivalen) och det va sisådära  .
De fanns inte så många karusseller , men det fanns tieep  5 godistånd?
E.M.D och Måns Zelmerlöv och några rockband uppträdde , man kunde köpa E.M.D tröjor och posters .
Jag köpte en posters och fick den signerad :)
KULUL !



Söndaag :
Idag är det hemdags kl. halv åtta går pplanet så det är lite sent men det går bra.
Vi är hemma tieep tolv?
Ganska sent men det är kul att komma hem så då tänker jag inte på tiden på mycket .
Allt att skriva om?
tror det ,

Big Love / mmarithaah♥



Det här är då jag :)


therese ♥

lägg in lite bilder ? :)



PUBLICERAT: 2009-06-29, 10:33:15 | URL: http://ttiissii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: