SKRIVET: 2009-06-29, kl 18:20:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag & Hett!

Häii , :)

Idag är det måndag och jag har inte gjort så mycket vart hemma och solaat , för det är ju så himla varmt .
Jag tror inte att jag kommer skriva så mycket idag men jag har vart på City gross förut idag med mamma o therese o nathalie o nåra till vi handlade upp ca.3 000 kr .

Så det va inte så lite .
Jag ska nog kolla lite på en sida sen ska jag nog ut o sola elr om jag chattar med nån på msn det gör detsamma fast jag ska försöka bli brun i sommar .

Det är ju stek hett ute så man skulle ju kunna gå ut naken, men då skämmmms man nog en hel del ..

Så , så är det .

Big Love / mmarithaah ♥



Här är 2 bilder :9 ( Nu har jag löshåret på mig i en hög toffss XD )



<3<3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: