SKRIVET: 2009-06-24, kl 14:39:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag :)

Hääii .
Idag är det Onsdag och jag ska inte göra så mycket.
jag bara suttit vid datan och fxat mig ..
Och kollat lite på bloggar ,  och fixat min egen som ni ser , fin? kommentera .
Jag lyssnar just nu på musik och skriver och är på msn så , så ligger det till.
Orkade inte följa med Therese , Felicia , Filip & Erik ut .
Och vi får inte glömma , vi var ju och fiskade igår men vi fick ingen fisk , så det var lite pisst .
Pappa är och jobbar och Nathalie sommarjobbar .
Men nu ska jag nog ta en frukt som jag kan äta på .



Och sen så skrev jag ju en fråga igår om hur jag kan sätta bilder där uppe i början.
Jag vet inte hur man gör det men resten hjälpte Therese mig med så det va lite små snällt.
så nu är bloggen finfin tycker jag .
Så vi får väls e om jag skriver mera sen .

Kommentera ? :)

Big Love / mmarithaah♥


therese , ♥

javisst äe jag snäll ! ;')



PUBLICERAT: 2009-06-25, 07:58:20 | URL: http://ttiissii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: