SKRIVET: 2009-06-23, kl 19:46:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag & fråga!

Hääii .

Idag är det tisdaaag och solen sken lite smått idag .
Inte så jätte varmt just nu fast kl. är ju ganska mycket också .

Jo ,  det jag skulle skriva om var inte värmen utan idag !

Idag vakna jag vid halv elva?
Gick upp vid elva kanske kommer inte ihåg.
Sen så klädde jag på mig borsta tänderna och fixa mig.
Sen så satt jag mig vid datan och kollade runt lite.
Och sen gick jag Therese & Felicia till konsum och köpte glass det fick bli twister .
Och så har det inte hänt någonting har vart inne hela dagen inte funnits något att göra ute eller överhuvudtaget ingenting .
Så det fick bli en liten '' tråkdag'' men imorrn hoppas jag att det blir roligare ,
vi kanske ska o fiska sen men det är lite senare om vi orkar .

Och frågan var den att hur kan jag fixa min blogg så att jag kan ha bilder där uppe som tex.  Stina-Lee har och dom andra ?

Och sådant fint har ingen aning, så min blogg suger lite granna.

Men jag hoppas ni vill följa min blogg ändå :)

Big Love / mmarithaah ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: