SKRIVET: 2009-06-30, kl 16:45:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag & Bad-Time !

Häii !

Jag kom nyss hem från mårn har vart där ett tag .
Sköntskönt , jätte varmt i vattnet jag tog med mig Linnea och vi hade kuligt .
Utom att Linnea inte ville bada hela tiden , då vart jag lite piss.
Men jag är glad att vi åkte utom att vi var tvungna att cykla hela vägen  , för vi fick inte plats i bilen.
Fast varje gång vi har åkt o badat ute så har jag sagt till mig själv att jag ska packa med mig ombytes trosor och ne topp i värsta fall , men nu så skulle jag gå och packa det men precis då skulle vi cykla .
Så när vi kom dit så kom jag på,  fan jag packa inte med ombytes trosor och topp .
Men det ordna sig utan att jag vart lite blöt för jag fick sitta med bad-trosorna på sadeln ..
Inte så kul , men det vart ändå en lyckad dag .
Nu ska vi snart äta ska sitta vid datan så länge !

Big Love  / mmarithaah♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: