SKRIVET: 2009-06-25, kl 18:42:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag & mat på oxen , ;)

Hääii !
Jag kom typ nyss i har vart ute ,nicenice .
Och sen så var jag Felicia , Therese & Nathalie ätit på Glada Oxen !
Det var gott, idag har det vart skapligt skönt ute .
Fast kallt i vattnet ,gick ner förut och kände på det , inte så att jag kunde bada direkt ..
Vi skulle vart med Filip & Simon men dom kom aldrig , men jag vet inte om dom kommer sen .
Pappa frågade precis om vi skulle göra något speciellt nu , men vi sa nej så han frågade om vi ville fiska sen kanske .
Jihuuu , kuligt !
Annars hade jag nog fått tråkat resten av kvällen , inte så roligt ..
Imorgon så vet jag inte vad vi ska göra, men på lördag ska vi på kiruna-festivalen , skoj.
Ska nog åka karuseller,få se vad som finns .
Och vi får hoppas på fint fint väder på lördag med .

Allt vad jag hade att säga.... tror jag eller ja det va det.

Big Love / mmarithaah ♥




Bild från google ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: